close

印度菜有個性,甜膩、香辣、香料味濃,不是人人受得起,好似Octobeez成員王麗嘉(Rika)就話:「最初都有啲驚,但自從朋友帶我食過之後,就一試愛上!」從加拿大食到返香港,走進剛搬了新舖的印度餐廳Bombay Dreams,Rika即被外形潮爆似銀鼓的Bling Bling烤爐所吸引,仲搶食新鮮出「爐」燒雞添呀!

餐廳Bombay Dreams開業多年,老闆是印度人,能煮出味道正宗的印度菜。相對於舊舖,新店除了更上幾層樓,內櫳亦來個時尚包裝:透明廚房,還有新增酒櫃,大可棄乳酪飲品Lassi而配襯紅、白酒;菜式方面則請來印度名廚I.R. Qureshi重新設計餐單,還將賣相變得精緻,感覺耳目一新!

特別訂造銀烤爐

而新店最吸引Rika的,相信是透明廚房內的閃爆烤爐,這種黏土製烤爐,內裏設計傳統,專門炮製Tandoori、Nann Bread及Roti,但因其特別製造的銀外殼,所以每個造價高達港幣15萬!兩個烤爐並排,就如兩隻大鼓一樣,可合奏美味樂章。Rika只需安坐一旁,便可透過玻璃看到大廚如何烤製美食。

烤雞未上枱,Rika已心急想食:「我好鍾意食Tandoori Chicken,覺得好香好好味。仲有Nann Bread同Roti,點咖喱食最正。」這位澱粉質女生,每次食印度菜都會柯打Nann Bread同Roti,仲可以一人獨食全籃,佢話:「食包可以當飯嘛,況且Nann Bread有好多種口味,蒜蓉、香草同薯仔咁,淨食又得,點咖喱又好,而Roti用麥粉造,味道特別又健康。」

以香料裝飾餐廳

得Rika大讚的燒雞嫩滑多汁,背後經過大廚一番努力,像以自家製乳酪及辣椒醬等醃幾小時,還將印度來的香料親自研磨,才夠風味,當然少不了火候控制及大廚的手藝,由準備工作到上枱,就已經過多重步驟。想知印度菜會用上甚麼香料,餐廳就由大廳到廚房,都放滿一樽樽玻璃瓶的香料,像月桂葉、茴香籽、玫瑰花瓣、辣椒、豆蔻等,裝飾得像展覽館,看得這「鬼妹仔」入神。

話說回來,這位來自加拿大的中越混血兒,本來對印度菜無興趣:「初初驚香料味太勁,但自從有朋友喺加拿大帶過我去食Tandoori Chicken及辣炒飯後,即時愛上咗,仲試過有2、3個月,每星期都要食一次印度自助餐,諗起都瘋狂。加拿大有個叫Downtown Toronto的區,最出名食印度菜,大家一講就知碇!」

arrow
arrow

    Kaori Pan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()