close

小記認為,以香港人忙碌嘅生活節奏,最適合用兩種方式開餐:第一係打邊爐,真正做到「食住等喇」,仲唔驚食物凍晒;另一種係「蒲飛」,無論食飯時間長短,都可各取所需。尖東新開的意大利餐廳IL MAESTRO就推出意式午市自助餐,最平$88就食到你飽。

任食地道意菜

細個覺得到酒店食「蒲飛」好隆重,一定要着得靚靚,而且收費唔平,要邊食邊諗點樣回本。但自從蒲飛普及,而家去餐廳都有得食,價錢仲幾抵添。就好似IL MAESTRO,逢星期一至五的午市均座無虛席,皆因蒲飛每位最平$88起,即嘗到多款醃菜頭盤、火腿、芝士、沙律、薄餅及甜品等,更包一杯汽水或雜果賓治,意式風情滿瀉。

雖然收得平,又可以任食,但食物質素絕不差,補給速度亦快,像小件裝薄餅屬新鮮炮製,而火腿、芝士、風乾牛肉跟散點亦沒分別,還有甜品作結。為照顧食客,蒲飛餐單設計十分有彈性,如胃部尚有空間,不妨在食自助餐之餘,加錢升級食多道意粉或主菜,兩者款式會每日更換,唔怕食到悶。

專室存放火腿

餐廳佔地約二千平方呎,食得好之餘,仲可以舒服地Hea,雖沒傳統意式裝修,但卻在店前店內放了幾張搶眼的粉色系梳化,加上大門長開,悠閒得像置身當地。最特別是餐廳設有一個冷藏室,用來存放芝士、意大利火腿、香腸及蔬菜等,有何靚貨都可在外邊睇得一清二楚。

若有客人柯打凍肉芝士拼盤,店員便會即刻「入房」揀選,而其他食材像番茄、麵粉、麵包及醃菜等,亦是來自意大利。晚市只供應散點菜式,當中以肉類及薄餅最受歡迎,像炸得薄脆的米蘭牛仔扒,濃味的炆牛膝等,薄餅則全是自家製,薄身脆口,飯後再來杯意國名物Caffe Pascucci,心滿「意」足。

試食報告

環境氣氛:5

好味指數:5

必食推介:La Margherita、IL Platto Dello Chef

人均消費:$100起

意國直送麵包

眼前一大籃麵包都是來自意大利,精美得令人想每個咬一口,這些Altamura麵包來自Puglia,全人手製造,屬半製成品,只需解凍及翻熱即可品嘗,外脆內軟,另有番茄、洋葱及橄欖等做餡料,款式頗多。

arrow
arrow

    Kaori Pan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()